نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3007
-
الف
+

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد!

«الهام غفوری» تهیه کننده مجموعه سریال های «پایتخت» از حذف کرکتر «بابا پنجعلی» و بازگشت کرکتر «مهران احمدی» در «پایتخت6» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، بانو «الهام غفوری» تهیه کننده مجموعه سریال های «پایتخت» امروز 2 اسد(مرداد) در گفتگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی از اتفاقاتی جدید در فصل ششم این سریال خبر داد.

تهیه کننده سریال پایتخت با تایید اخباری مبنی بر نقش آفرینی «مهران احمدی» گفت: در فصل جدید «پایتخت» دو اتفاق می افتاد ، یکی حذف کرکتر «باباپنجعلی» و دیگری اضافه شدن کرکتر «بهبود» است.

وی اضافه کرد: «محسن تنابنده» در نهایت به این نتیجه رسید که برای فصل ششم کرکتر «باباپنجعلی» از سریال خداحافظی کند و بر اساس نیاز قصه کرکتر «بهبود» با بازی «مهران احمدی» باز گردد.

بانو «غفوری» درخصوص نحوه حذف کرکتر «باباپنجعلی» و اینکه قرار است فوت او در سریال دیده شود یا خیر، گفت: قرار نیست بینندگان تماشاگر فوت «باباپنجعلی» در فصل ششم پایتخت باشند چراکه این سریال برای نوروز 1399 خورشیدی ساخته می شود و آقای خمسه در پایتخت6 حضور ندارند.

وی ادامه داد: در واقع نمی شد شرایط جدیدی برای این کرکتر به وجود آورد چون هر مزاحی که می توانستیم برای این نقش داشته باشیم تاکنون ایجاد شده بود.

بانو «غفوری» درباره چگونگی بازگشت کرکتر «بهبود» که در فصل پنجم سریال فوت کرده بود، گفت: من خواستم این خبر را به صورت یک سورپرایز نگه دارم ولی گفتم آن را توضیح بدهم تا چگونگی آن را در قصه ببینیم. «بهبود» برای خلق سکانس های کمیدی به پایتخت بازمی گردد.

وی در پایان اظهار داشت: پیش تولید «پایتخت6» را  خزان آغاز می کنیم و از اوایل ماه قوس(آذر) وارد مرحله فلمبرداری می شویم.

ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی ، سارا و نیکا فرقانی اصل از جمله بازیگرانی هستند که در این فصل ایفای نقش می کنند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر